„Przerzuć się na Romet” –wiosenna kampania marki Romet
„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii najpopularniejszej marki rowerowej w Polsce.
Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do postawienia na aktywność fizyczną i wyboru roweru jako podstawowego środka transportu, który jest idealnym rozwiązaniem podczas wiosny i nadchodzącego lata. Wiosenna kampania skupia się na promocji rowerów z kategorii MTB, Cross i Trekking.
- Cieszy nas, że Polacy pokochali rowery i coraz chętniej przesiadają się na nie. Bowiem tym samym potwierdzają, że jest to świetny środek transportu i doskonały sposób na ciekawe oraz aktywne spędzenie wolnego czasu. Wierzymy, że w tegorocznej kampanii dotrzemy z naszym przekazem do konsumentów, których przekona oferta rowerów droższych, ale charakteryzujących się doskonałym stosunkiem ceny do specyfikacji i wysokiej jakości. To naszym zdaniem najlepsza możliwa odpowiedź na rosnące oczekiwania i potrzeby rynku oraz klientów, którzy szukają dobrego sprzętu i stawiają przede wszystkim na jakość. Jednocześnie chcemy edukować i kształtować świadomość konsumencką wszystkich rowerzystów tak, by wiedzieli, jaki rower wybrać i czym się kierować przy jego zakupie – mówi Lidia Grabiec, dyrektor marketingu Arkus & Romet Group.
Tegoroczna odsłona kampanii marki Romet opiera się na wielokanałowych działaniach z obszaru ATL, digital i BTL. Marka ruszyła z intensywną kampanią digitalową – w ciągu dwóch miesięcy, od początku kwietnia do końca maja, zamierza zaznaczać swoją obecność w Internecie z kampanią o charakterze prosprzedażowym, angażując największe zasięgowe media internetowe, platformy sprzedażowe typu ceneo.pl czy Allegro. W dużej części prowadzonej kampanii marka dociera do grupy docelowej za pomocą mediów społecznościowych – Instagrama, Facebooka, YouTube. - To ważny kanał w komunikacji z klientem – podkreśla Lidia Grabiec. Dodatkowo dla wzmocnienia bezpośredniego dotarcia do klienta Romet uruchomił również między innymi platformę www.nowyromet.pl, skierowaną do sklepów współpracujących z marką. Wystarczy, że klient szukający rowerów wpisze miasto, w którym mieszka lub włączy geolokalizację, a mechanizm sam zaproponuje mu sklep, w którym znajdują się promowane w kampanii rowery. 23 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona kampanii na nowyromet.pl, polegająca na promocji rowerów z kategorii Cross.
Rowerowy Kwiecień w Radiu ZET z Romet
W tegorocznej kampanii szczególny nacisk położono na promocję marki w Radiu Zet, Antyradiu oraz innych stacjach należących do grupy Eurozet. W ramach trwającej dwa miesiące kampanii wyemitowanych zostanie łącznie ponad 29 tysięcy spotów reklamowych.
Romet – oprócz spotów – stawia także na promocję w ramach cyklu eventów, organizowanych wspólnie z Radiem Zet. W ramach akcji „Rowerowy Kwiecień” w ośmiu polskich miastach – Chełmie, Zamościu, Rzeszowie, Sosnowcu, Łodzi, Supraślu, Siedlcach i Lidzbarku Warmińskim – mieszkańcy mogą odwiedzić plenerowe studia, gdzie można przetestować modele ze wszystkich grup rowerowych występujących w kolekcji 2019 marki Romet, skorzystać z porad doradców serwisowych czy wziąć udział w konkursach, w których do wygrania są rowery i gadżety rowerowe. W kampanii położono także duży nacisk na edukację najmłodszych w miasteczku rowerowym, gdzie można szlifować jazdę na rowerze czy lepiej poznać przepisy ruchu drogowego. Akcja „Rowerowy Kwiecień” rozpoczęła się z początkiem miesiąca, potrwa do 28 kwietnia i zakończy się w Lidzbarku Warmińskim. W ramach całej akcji Romet, wspólnie z Radiem Zet, rozda słuchaczom łącznie 50 rowerów.
Za działania PR na rzecz marki Romet odpowiada 38PR & Content Communication.
Nadesłał:
38CC
|